مصاحبه کیروش بعد از باخت تیم ملی برابر تیم افریقایی

مصاحبه کیروش بعد از باخت تیم ملی برابر تیم افریقایی




 

 


مصاحبه کیروش بعد از باخت تیم ملی برابر تیم افریقایی


تاریخ : چهارشنبه ،
10 اردیبهشت 0

مربي پرتغالي تيم ملي گفت: در واقع ديدارهاي درون اردويي را براي برد و باخت انجام نمي دهيم و نتيجه بازي ها براي ما مهم نيست.


به نقل از سايت رسمي فدرسيون، اوسيانو درباره شرايط بازيکنان در اردوي آفريقاي جنوبي گفت: در تلاش هستيم تا شرايط فيزيکي و سطح آمادگي بدني بازيکنان را افزايش دهيم و آنها را به حالت ايده آل مسابقات جام جهاني نزديک کنيم. با توجه به تجربه بين المللي ما در مسابقات جام جهاني، بازيکنان تيم ملي بايد در سطح بسيار بالايي از آمادگي جسماني قرار بگيرند چرا که در اين مسابقات سطح آمادگي بدني بازيکنان تيم هاي حاضر، عامل بسيار تاثيرگذاري بر نتيجه گيري تيم ها است و براي رقابت با آنها بايد بتوانيم خودمان را به آنها نزديک کنيم. دغدغه اصلي ما در اين اردو شيوه هاي بهبود شرايط بدني بازيکنان بود و در کنار آن هم توجه ويژه اي به برنامه هاي تاکتيکي و هماهنگي بين بازيکنان داشتيم.

وي در پاسخ به اين سوال که بازي هاي درون اردويي با تيم هاي ليگ برتر آفريقا را چگونه ارزيابي مي کنيد، گفت : فکر مي کنم بازيکنان با همه وجود مي خواهند پيشرفت کنند و براي پيشرفت تلاش بسيار زيادي مي کنند. اين همان چيزي است که براي کادر فني کاملا مشهود است. در واقع ديدارهاي درون اردويي را براي برد و باخت انجام نمي دهيم و نتيجه بازي ها براي ما مهم نيست. هدف ما اين بود که بازيکنان در شرايط آب و هوايي يک کشور آفريقايي قرار بگيرند و تجربه بازي با بازيکنان آفريقايي را کسب کنند.

مربي تيم ملي در پايان گفت: به نظر من اين اردو اولين مرحله از آشنايي بازيکنان با سبک بازي بازيکنان آفريقايي بود و مطمئنا در اين فرآيند بهبود بخشيدن فيزيکي بازيکنان بيشترين موضوع مد نظر ما بود تا بازيکنان به حالت ايده آل برسند و با سبک بازي فيزيکي و بدني بازيکنان آفريقايي آشنا شوند. باز هم تاکيد مي کنم که اين اردو، در واقع نخستين مرحله از آمادگي بازيکنان است و به هيچ عنوان نتيجه بازي ها براي ما اهميت ندارد. هدف ما از حضور در آفريقا ارزيابي، بررسي شرايط و ارتقاي توانايي جسماني بازيکنان بوده است.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل